»Vlada dela protizakonito in neustavno.«
»Po prvih poskusih dela preko spletnih učilnic namreč ugotavljamo, da imajo v nekaterih družinah še vedno podobne težave kot v prvem poskusu in da bo tudi tokrat trpelo delo na daljavo zaradi neustrezno pripravljenih pogojev za delo.«
»Ocen na daljavo ne morejo pridobivati. Lahko pridejo na dan, za katerega se dogovorijo, v šolo, opravijo test in so tisti dan pri pouku.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Število je v upadanju, saj so starši ugotovili, da je to zanje slabo, in so se počasi odločili dati soglasja.«
»Učencev, ki se niso samotestirali v šoli, nismo pošiljali domov. Zadevo intenzivno rešujemo in upamo, da se bodo lahko učenci v šolo vrnili že v sredo.«
»Zavedamo se kritičnosti tega izobraževanja na daljavo, vemo, da ga vsepovsod ni mogoče izvajati, ko gre za klinične vaje in podobno.«
»Z okrožnicami usmerjamo ravnatelje, šole, če in ko pride do postopnega vračanja. Tudi na ravni šol se organizacijsko pripravljajo na vrnitev in sočasno – mislim, da dobro – peljejo šolanje na daljavo.«
»Pouk na daljavo poteka neprimerno bolje, kot je potekal v prvem valu epidemije.«
»Poučevanje na daljavo ne omogoča, da se absorbira vsa snov. Ta primanjkljaj se bo poznal v prihodnje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju